Dom säger att borta är bra men hemma är bäst. Dom har rätt.

Kära läsare, jag har varit lite oärlig. Bara lite, ingenting allvarligt och jag lovar att mina avsikter var goda. Nu är det dock dags att krypa till korset och tala om vad som är vad.

Den senaste veckan har bloggen levt i det förflutna. Jag är visserligen inte emot att förbereda och schemalägga poster då och då, men den senaste veckan har det varit värre än vanligt. Varför? Jo alltså, jag har varit bortrest.
Jag har varit i ett annat land och valde att leva till större delen utan internet. Och kanske är det nojigt av mig i överkant, men jag ville inte tala om att vi inte skulle vara hemma. Inte tala om att vårt hem skulle stå obevakat. Jag hoppas att ni kan förlåta mig min lilla avledande manöver.

Nu är vi hemma igen! Vi landade sent igår kväll och har tillbringat natten med att sova i en säng som inte knarrar och njutit av att temperaturen varit såpass låg att tillåta sömn. Himmelriket, I tell you.

De närmsta dagarna ska jag ta igen mig, tvätta, läsa de sjuhundrafyrtio olästa posterna i RSSen och förhoppningsvis kommer jag känna mig som folk på måndag igen, nog för att berätta lite mer om vår solsemester.

Det är fredag gott folk, jag hoppas att ni får en underbar helg.


Flattr this