Det är dags nu.

Har fnulat på det en bra stund, vill ha något nytt, sugen på förändring, byta mina vyer litegrann. Jag ska flytta!

Ja, bloggen alltså.

Det är inte som förra gången, när jag kände mig så orättvist behandlad att en flytt kändes nödvändig. Nu är jag mest bara nyfiken på vad som finns där ute. Testa något annat. Precis som jag en gång lämnade Som sagt… vind för våg gör jag likadant med Aningen Udd och Ekferjan. Den här sidan kommer finnas kvar och jag kommer hålla ett litet öga på den, men det här är inte ett bra ställe att försöka få kontakt med mig längre.

Så från och med nu hittar ni mig på oakfairy.com. Jag håller på och acklimatiserar mig som bäst, försöker få allt att se ut som jag vill vilket inte är det lättaste. :) Feeden för er med RSS är den här.

Hoppas såklart att jag får se er där!

Flattr this

