Nej men inte dröjde det länge efter att jag postat igår innan telefonen sa Pling! och där kom uppdateringen till 4.1 Jelly Bean. Såklart. Så nu har jag den, äntligen. Telefonen känns lite piggare, som att den svarar snabbare och är i allmänhet lite rappare. Det mesta är annars sig likt. Gudar så skönt att kunna släppa det där nu.

Vet ni vad, jag är trött. Så trött och seg och väldigt lite känns som att det är värt att lägga energi på just nu. Jag skulle helst sova några timmar till, alternativt bara sitta i soffan och glo resten av dagen. Lite synd att det inte går. Eller, går gör det ju men jag har ingen rimlig ursäkt att göra det. Bara att dra till jobbet istället. Men jag är trött. Höst-tröttma, eller är det en förkylning på gång månne? Det verkar vara många som går och drar runt på förkylningar så det är säkert inte omöjligt.

Vi gör såhär, ni får en länk till något intressant som jag ramlade över igår. Jag har uppenbarligen ingenting inspirerat alls att säga idag. Här, ta och läs det här vetja.

Seriöst, hur coolt verkar det inte? Dags att hålla en tumme för att inga läkemedelsföretag sätter käppar i hjulet eftersom det lär betyda minskade intäkter för flera av dem. Vi behöver den här sortens möjligheter, hoppas bara att det är precis så bra som det verkar.


Flattr this

