Semestern drar mot sitt slut. Andra är precis i början på sin eller väntar på att den ska börja men min är snart slut. Ah well, jag har haft det oförskämt bra och även om jag önskar att den skulle vara längre så… Tja, det gör jag ju alltid ändå. Önskar mig mer ledigt, längre ledigt. Men nästa år ska jag nog sikta på att vara ledig senare på sommaren för att vara helt klar i början på juli är ingen hit.

Jag har så smått börjat återvända till att äta LCHF igen. Avbrottet blev längre än jag hade tänkt mig, men det borde jag ju ha räknat ut att det skulle bli. Hallå, om ingen säger åt mig att sluta äta chips och dricka läsk och alkoholhaltiga drinkar så kommer jag inte att sluta. Nu sa jag det själv, att det vore bra om de värsta omställningsbesvären kom innan jag sitter på jobbet igen. Så nu sitter jag och känner efter istället, är jag inte lite trött och har jag inte lite ont i huvudet? Jaja, vi får väl se hur det går.

Och vet ni vad? Jag skrattade så jag höll på att ramla av stolen när jag såg den här posten hos Swedroid. Japp, även jag har nu fått Android 4.04 på min Galaxy Nexus, bara nån dag efter att jag gnällt om att den inte kommit offentligt. Verkar alltså som att min mobil är av modell yakjuxw och inte yakju om man får tro Swedroid. Bra att veta. Eller så. Återstår bara att se när 4.1 Jelly Bean dyker upp. Tre har ju fortfarande lovat mig att jag bör ha den i nästa vecka. Lovar att hålla er uppdaterade i frågan. Behöver jag nämna att jag är skeptisk?


Flattr this

