Puh, det blev en lång dag igår. Först spioneriet, som gick riktigt bra om jag får säga det själv. Trots att jag inte satt med en full arbetsdag så blev huvudet formligen fullproppat med ny information. Bra skit. På kvällen hade jag tid hos Jane, så nu har jag riktigt snygga naglar igen.

Det blir som lite av ett knark det där, att få naglarna fixade. Lite som ett beroende. Jag vet inte om det går att förklara för någon som aldrig har upplevt det utan att det låter helt stört, och kanske är det det. Att ha nyfixade naglar är så skönt. Allrahelst första kvällen och dagen efter, sedan vänjer man sig. Jag gör det iallafall.

Normalt går jag på de knasigaste färgerna, de starka och ovanliga. Blått och grönt och orange. Glitter och dekorationer. Att mina händer ser ut som de gör nu hör inte till vanligheterna.