Hittad hos Cecilia och sen även sedd hos Amanda. Ungefär vad jag klarar av idag.

Brukar du komma i tid? Ja. Maniskt.
Har du bra kondition? Bwahahaha! Eh, nä.
När blev du fotad senast? Utöver när jag fotade mina egna naglar sist så minns jag inte. Typiskt va, här har man alla dessa fotointresserade vänner…
Hur känner du dig nu? Förvånansvärt lugn.
Vanligaste färg på dina kläder? Svart.
Blir du bra på bild? Det händer, men sällan när jag tror att jag ska bli det.
När och varför grät du senast? Minns inte, länge sedan. Huh, så märkligt, förr i tiden grät jag regelbundet.
Var det pinsamt att svara på det? Nej.
Hade du en bra kväll i går? Japp. Bakade och pysslade och tittade på senaste avsnittet True Blood.
Din favoritdryck på morgonen? Te. Duh.
Kan du laga mat? Jovars.
Är du nyttig? Emellanåt.
Är du blyg? Ja. Eller både och. Blyg exhibitionist, ungefär.
Vilken tid gick du upp i dag? Halv sex.
Hur mycket krävs för att du ska bli full? Gillar inte att bli full längre, så antagligen inte så mycket.
Har du spytt offentligt? Ja, en gång.
Hur många timmar sover du? Mellan sju och nio timmar.
Vad sa du senast? Varsågod.
Var du på festival i somras? Nej.
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Ingen alls. Jag är ju Kräfta, hallå.
Vad skulle du behöva nu? En varmare tröja.
Har du snygga skor? Alltför sällan.
Vad var det första du sa i morse? Godmorgon.
Sov du i din egen säng i natt? Ja.
Har nån annan sovit i din säng i natt? Utöver jag och Janne, det hoppas jag inte.
Har du körkort? Nej.
Är du ensam nu? Nej. Sista dagen tillsammans med gamla kollegorna i stora kontorslandskapet.
Vad ser du fram emot mest denna vecka? Oj, så mycket. Nya jobbet imorgon, fixa nagarna, festligheter på lördag. Hoppas hinna pilla naveln lite på söndag.


Flattr this

