Knappt har jag fått tummen ur och berättat för er om Mur och I should be writing, förrän… Ojojoj. Mer specifikt om hur hon gör Good Cop Bad Cop ihop med Matt Wallace, där hennes lyssnare skriver in och berättar om ett skrivarrelaterat problem eller situation de har och får sig en skopa pepp av Mur och en skopa ovett av Matt. Mur är alltid väldigt positiv och Matt nästan alltid fruktansvärt elak och svär en massa. Kul segment av ISBW.

Jag fick en stund över nyss och satte mig i soffan med senaste avsnittet som är en Good Cop Bad Cop special. Och… De…

Jag fnissar på mig!

Alltså, effekten blir nog inte densamma om man inte följt podcasten ett tag och har lyssnat på de här båda åtminstone ett par gånger. Men det är så roligt! Jag skrattade högt tio sekunder in i första läsarmailet. Ack, stackars den som låter detta bli första avsnittet man lyssnar på… :D

Det är inte ett särskilt representativt avsnitt, kan vi väl bara konstatera. Dock är det fruktansvärt, galet, hysteriskt roligt.

Jupp.


Flattr this