När Flattr först visade nunan för några månader sedan satt jag och bara flinade. Vilken idé! Så enkel, så klockren, så… BRA. Någonstans här ligger framtiden, det är jag övertygad om. Kanske inte just i den här enskilda tjänsten, men i initiativ som den. Bra idéer finns det gott om, och de kommer inte bli färre. Att med ett enkelt klick kunna visa uppskattning och ge en liten slant till någotvadsomhelst som man råkar på ute på internets. Genialt.

Nu har de börjat få ut ordentligt med invites, och även jag fick en för ett par dagar sedan. Jag har pillat och fått dit en länk här till vänster, så nu kan den som har ett Flattr-konto och så önskar flattra mig.  Faktiskt väldigt enkelt och rättframt än så länge, även om jag är trött och lite tung i huvudet idag så var det inga problem för mig att begripa vad och hur. Like!