Jag kan ingenting om motorcyklar, det tror jag ingen har några illusioner om. Jag är inte intresserad och så är det med det. Men ibland, som när man jobbar sent en fredageftermiddag, så kan även jag finna mig tittandes på bilder av läckra… hojjar? Säger man så?

Som sagt, inte särskilt intresserad. :D

Det började, som så mycket annat, med geek-perspektivet. För vilken geek med självaktning skulle tacka nej till en Predator-motorcykel? Seriöst?

Och sen var det liksom downhill from there. Eftermiddagen gick snabbt. Pitstop Motorsport gör verkligen en del urhäftiga saker, även om jag förstås är mest fascinerad av the shiny! Och jag önskar att de inte var fullt så förtjusta i att drapera bikiniflickor över så många av bilderna, det är motorcyklarna jag vill titta på för bövelen. Ta bort!

Jag har ju ingen aning om de är ens en bråkdel så häftiga som de ser ut att köra, men som konstverk är de verkligen imponerande.

Vad sägs om en mer cyberpunkig variant, eller röda The Widowmaker. *dregel*