Japp, det här är sannerligen året då alla verkar bli gravida eller föda barn. Somliga gör både och. Jag begriper det inte, är det något i vattnet eller?

Joshen och Drottningen har jag träffat livs levande en hel gång för ett bra tag sedan och jag räknas väl mest som ett fan och inget annat, så att de lyckades hålla det hemligt för mig är ju ingen bedrift alls, men jag räknar dem ändå till den skara runt om mig som väljer just i år att yngla av sig. Detta blir tredje födseln inom loppet av några veckor, och fler är på gång. Ja jäklar…

Nåja. Stort grattis! :D

*****

Själv har jag semester. Fullt upptagen med att bjuda bort mig på middag och sova ut om mornarna. Och pilla naveln. Lite ska jag anstränga mig den närmsta tiden, men det blir inte mycket. Det gäller att komma ner i varv fort som fan när man bara har två veckor ledigt.

