En söndag med sol på himlen och ro i hjärtat.

Igår var jag på Sydpoolen SPA med min söta vän F. Vi bubblade pool och badade bastu och fick varsin svindyr ansiktsbehandling. Herregud, vore det inte för att jag hade ett presentkort som skulle användas hade jag nog inte satt min fot där. De vet att ta betalt, där på Sydpoolen SPA. Jag kan pilla mig själv i ansiktet med lite olika krämer för en mycket billigare penning, och nästa gång gör jag nog det istället…

Senare anslöt L och S hemma hos F, och det blev en såndär bra kväll med gamla vänner. Vi umgås inte jätteofta längre, men vi känner varandra så väl att umgänget blir otvunget oavsett hur länge det var sen sist. Prata om personligt och allmänt, laga lite mat och titta på film och så prata lite till. De gör mig lugna i själen, de där kvinnorna. Jag är så stolt att jag får har dem i mitt liv.