Nä men nu är det faktiskt inte särskilt roligt. Inte så att det är rent ut dåligt, bara lagom småtrist.

Jag hade ju tänkt att träningen skulle göra mig piggare och friskare och sova bättre och guvetallt, men snarare gör alla dessa sena träningskvällar att jag inte känner att jag hinner någonting. Som att äta middag till exempel. Eller göra någonting utöver träna , jobba och sova. Istället är jag mest bara stressad och trött, och jag känner mig ömsom varm och ömsom iskall. Funderade senast idag på om jag kanske håller på att bli växelvarm, som en orm eller så… Frös som  en hund hela förmiddagen, ända till jag hällde i mig en kopp te och då blev jag istället jättevarm. Känns inte alls bra.

Men jag försöker hinna med att sticka lite, för det muntrar alltid upp. J gjorde misstaget att be mig göra något värmande till hans händer, så nu sitter jag och pillar med ett par handledsvärmare. Faktum är att jag är inne på andra paret, eftersom den första modellidén inte riktigt fungerade. Han verkar inte ha ångrat sig än heller, konstig karl det där. :)

Annars kan jag inte annat än fascinerat sitta och bläddra i min rss-läsare. Hur kreativa folk är, så mycket klokt och smart och vackert de kläcker ur sig. Det är banne mig fantastiskt att de kan.
Ta bara Ina och hennes tårtor, hur sjutton gör hon? Jamen kolla på dem!
Eller Annas gestaltning av hur det ser ut bakom Spotify-kulisserna. Dagens storfniss, och så på pricken att man inte undrar om hon varit en fluga på väggen där i ett tidigare liv eller så.