Tänk vad en lång varm dusch, en stor kopp te, en filt och några kramar från en älskad kan göra. Kvällen blev betydligt bättre än dagen igår. Men så slapp jag försöka interagera med en massa människor också, så det gjorde väl kanske sitt till. Jag kan nog vara social, men när jag inte vill så vill jag inte.

En digitalkamera är köpt och på väg med Posten i skrivande stund. Liten och billig och säkert inte fantastisk egentligen om man vet vad man håller på med, men antagligen bättre än ingen kamera alls. Jag har ingen möjlighet att bedöma sånt, men räknar ju kallt med att den kommer producera bättre bilder än mobilkameran. Fotografskillsen blir dock värre att försöka åtgärda.

Jag sitter och följer paketet, uppdaterar sidan varannan minut för att se om det har rört på sig. Det är alldeles för roligt att köpa prylar! I wants it, my precious…

