Kvällens projekt blir att trotsa regnvädret, som nu visserligen ser ut att lätta en aning, och mellanlanda på stan innan jag ger mig hem. Det har regnat hela dagen. Jag har en massage-tid inbokad, och imorse gick en plastgrunka till de löstagbara banden i min enda rena bh sönder. Suck. Jag kan gå utan bh, men jag vill inte. Okej?

Massage va, finns det något bättre sätt att avsluta en stressig måndag på? Jag fick lite problem med rygg och axlar under vintern under allt strul med så kallade vänner, och älsklingen lyckades övertala mig att jag var tvungen att göra något åt det. Han verkade bli lite mallig när jag faktiskt gjorde som han tyckte, men jag hade inte sådär vansinnigt mycket emot det. ;) Det är visserligen svindyrt, men värt det. En halvtimme var tredje eller fjärde vecka håller knutar och andra konstigheter i schack. Jag längtar…

